
Kako digitalnim oglašavanjem povećati prodaju
Ako želite da vaš posao ostane tajna i poznat samo vama, onda zasigurno nećete u svom poslovanju pronaći mjesta za digitalni marketing i oglašavanje na društvenim mrežama. Istraživanja koja je proveo Google ukazala su na novi trend stvaranja potrošačeve percepcije o proizvodu ili usluzi temeljen na digitalnom istraživanju i informiranju. Dobro isplanirano digitalno oglašavanje usmjerit će misli kupca točno u smjeru u kojem vi to želite.
Svakodnevno se susrećemo s terminom digitalni marketing. O njemu pričaju kolege poduzetnici, mediji i prijatelji. On je postao osnova uspješnosti svakog poduzeća bez obzira na vrstu djelatnosti, dostupnost proizvoda i usluga ili veličinu.
Digitalni marketing teško je definirati jednom rečenicom kao što je to moguće druge oblike oglašavanja jer je podložan promjenama i svakodnevnom napretku tehnologije.
Kada govorimo o njegovoj svrsi, najkraće rečeno, dobro isplaniran digitalni marketing je jedan klik do kupca. Osnovne poruke dobre digitalne kampanje moraju biti kratke i kupcima zanimljive, bez obzira o kojem poslovnom sektoru se radilo. Slika govori tisuću riječi, a popraćena pravim tekstom s psihološkim okidačima čini čarobni napitak za poziv na akciju kupca.
Akcija može sadržavati samu kupnju ako je u slučaju webshop, odlazak u kupovinu ako su u pitanju fizička distribucijska mjesta ili klik kojim kupac dolazi na vašu web stranicu.
Prema istraživanjima iz bihevioralne ekonomije, prvi dojam koji kupac stvara o brendu ili proizvodu stvara se upravo prvim kontaktom s vašom web stranicom. Od iznimne je važnosti da ona bude napravljena u skladu s psihološkim karakteristikama kupaca i da sadrži okidače koji potiču na aktivnost.
U vrijeme pregleda web stranica na različitim rezolucijama uređaja tipa monitora i mobitela, neophodno je da vaša web stranica bude tehnološki napredna jer će kupac dojam o benefitima i naprednosti proizvoda stvoriti upravo na temeljima funkcionalnosti i dosega web stranica.
Digitalno oglašavanje u najvećem broju slučajeva u službi je povećanja prodaje. Odabir kanala digitalnog oglašavanja varira ovisno o ciljevima koje želite postići. Digitalmarketing mix uglavnom se odvija na društvenim mrežama, portalima, mrežama portala i Google Adwordsima – no nije svaki uspješan.
Uspješnost digitalne kampanje ovisi o pravilnoj raspodjeli sredstava po kanalu distribucije poruke i, još važnije, o samoj poruci koju šaljete. Velika prednost digitalnih kampanja je ta što su one mjerljive u realnom vremenu i poruku možete interaktivno mijenjati.
Kroz metode komunikacije koje omogućuje digitalni marketing potencijali koje posjeduje tvrtka pretvaraju se u rezultate, a to je osnovna svrha poslovanja.
Osnovne značajke digitalnog marketinga:
- digitalni marketing svima daje šansu
- ekonomičniji je od tradicionalnog
- omogućuje veće prihode
- stalna interakcija s ciljnom publikom
- dopire do svih vrsta tehnologija
- izgrađuje povjerenje s kupcima
Ključ uspjeha vašeg poslovanja krije se u tome da uvijek budete u korak s trendovima i tri koraka ispred konkurencije, to je moguće ostvariti samo uz korištenje display marketing kanala, mobile marketinga, social marketinga i affiliate marketinga.
Navedeni pojmovi možda vam nisu najpoznatiji, no nema mjesta za brigu jer vam darujemo voucher u iznosu 700 kuna za postavljanje i vođenje kampanje za vašu tvrtku.
Tajne struke naprednog oglašavanja i optimiziranja budžeta kampanja naš su svakodnevni posao i rado ćemo ih podijeliti s Vama.
Ovdje je i nešto o nama:
- Naš posao je da vam dižemo prodaju.
- Naši alati su dizajn, programiranje i marketinški koncepti s psihološkim okidačima za upravljanje potrošačem.
- Naši komunikacijski kanali su digitalni mediji.