O KLIJENTU
Salveo je farmaceutska tvrtka osnovana 2007. godine u Hrvatskoj sa sjedištem u Zagrebu. Cilj Salvea jest izgradnja zdravih, uspješnih i poznatih robnih marki inovativnih farmaceutskih proizvoda. Ključnu ulogu u tome ima kreativan i dinamičan tim prodajnih i marketinških stručnjaka koji prate razvoj poslovanja, kao i uspješan plasman novih proizvoda stranih farmaceutskih poduzeća na tržište.
Rast i uspjeh Salvea rezultat su poslovne usmjerenosti na zadovoljstvo potrošača, poslovnih partnera i zaposlenika.
CILJEVI
Cilj kampanje bio je upoznavanje ciljnih skupina proizvoda PROSPAN LIQUID s inovativnim oblikom pakiranja. Osnovni cilj bio je oblikovanje percepcije o prednostima korištenja i senzibilizacija stava potencijalnog kupca prema odabiru novog pakiranja proizvoda plasmanom informacija o njegovim jedinstvenostima i prednostima. Iz razloga nepostojanja konkurentskog proizvoda u toj kategoriji baza je bila na modelu category awarness-a.
IZAZOV
S obzirom na rijetko korištenje proizvoda u ovom obliku, jačinu samog brenda PROSPAN, te čestom korištenju drugih oblika pomoći protiv kašlja, potrebno je bilo upoznati postojeće i potencijalne nove korisnike o inovativnom i nadasve praktičnom pakiranju proizvoda. Odrediti taktike i ciljeve u skladu sa sezonalnosti proizvoda s ciljem privlačenja postojećih korisnika proizvoda poput pastila, šumećih tableta i dr.
RJEŠENJE
Primarni korak identificiran je podizanjem svjesnosti o potrebi za korištenjem PROSPAN LIQUID-a kao jedinog takvog proizvoda u svojoj kategoriji. Jačanje imagea PROSPAN LIQUID-a metodom strateške edukacije o primjeni proizvoda te praktičnosti korištenja u svakom trenutku. Taktikom strateškim PR objava na najposjećenijim portalima u Hrvatskoj prema Gemuis Audience neovisnom istraživanju, fokusirali smo se na privlačenje novih korisnika i onih koji su do sada koristili osnovni oblik PROSPANA. U svrhu postizanja strateških ciljeva u koncept su bile uključene PR objave modulirane prema medijskom kanalu i njegovoj ciljnoj skupini. Strateškim konceptom postigli smo u konačnici veću prepoznatljivost brenda, komunicirali pravilni način korištenja, omogućili brzo dijeljenje informacija putem elektroničkih medija te ostvarili aktivno sudjelovanje posjetitelja portala u kreiranju mišljenja i dobivanja brzih odgovora putem platformi, sve s ciljem stvaranja veće potražnje i povećanja prodaje.