Redizajn Olival linije za zaštitu od sunca

O KLIJENTU

Olival kozmetika razvila se na  starim farmaceutskim recepturama, prirodnim sastojcima i novim saznanjima u kozmetologiji i tehnologiji. Znanje, stručnost i iskustvo stvorilo je uspješnu tvrtku koja se već 23 godine bavi proizvodnjom kozmetičkih proizvoda za njegu i zaštitu tijela.

Svi proizvodi izrađeni su po vlastitim formulacijama uz korištenje sirovina prirodnog porijekla, a nastaju u dobro organiziranom, proizvodnom pogonu. Proizvodnja je usklađena s propisima Europske unije i proizvodi u potpunosti odgovaraju visokim standardima za kozmetiku. Osim klasičnih pripravaka u Olivalu se proizvodi i nekoliko proizvoda Kozmetike s posebnom namjenom.

Nedavno su  certificirani prema ISO 22716 standardu što garantira provođenje Dobre Proizvođačke Prakse i jamči visoku kvalitetu proizvodnje, „sljedljivost“ i zdravstvenu ispravnost proizvoda.

CILJEVI

Nakon što je više od desetljeća bio na tržištu s istom ambalažom i dizajnom proizvoda iz linije zaštite od sunca, Olival se odlučio na veliki iskorak i važnu odluku – redizajn linije „sunčača“. Nova ambalaža i dizajn morali su biti privlačni, bliski dosadašnjim ciljnim skupinama, a one potencijalne potaknuti na kupnju. Važno je bilo zadržati cijenu na istoj razini iako se mijenjala ambalaža, tj. da cijena i dalje bude prilagođena kupovnoj moći potrošača.

IZAZOV

Novom ambalažom i dizajnom važno je bilo diferencirati se od konkurencije koja je u ovom segmentu značajno izražena. Redizajn Olivalove linije za sunčanje predstavljao je proces oblikovanja koji se temeljio na bitnim interdisciplinarnim premisama dizajna, ali su se naši dizajneri vodili idejom da funkcionalnost ambalaže i njezin dizajn moraju biti na prvom mjestu. Osnovni cilj ove premise bio je što bolje pozicionirati se na tržištu u što kraćem vremenskom razdoblju.

Redizajn predstavlja proces oblikovanja koji se temelji na bitnim na tržištu. interdisciplinarnim premisama dizajna, ali u ovom slučaju dizajner uzima postojeći, stari proizvod, te ulazi u njegovu strukturu, ali je njegova funkcija uglavnom određena. Ukoliko se funkcionalnost i dizajn ambalaže ne pokažu dobrima, tada se treba odlučiti za redizajn, kako bi proizvod što bolje pozicionirali na tržištu.

RJEŠENJE

Nova, proširena i poboljšana linija za zaštitu od sunca rezultat je redizajna Olivala. Redizajnirana OlivalSun linija sastoji se od 15 proizvoda u tri podkategorije: zaštita odraslih, djece i proizvodi za ubrzano tamnjenje. SunMilk, SunCream i SunOilé čine liniju za zaštitu odraslih kojima pripada i SunSOS losion nakon sunčanja. SunKids je linija za djecu, a proizvodi za ubrzano tamnjenje nalaze se u liniji naziva SunTané. Tržište je u kratkom roku prepoznalo napredak koji je vidljiv kroz novu ambalažu, formulaciju, dizajn i svi naši „mali strahovi“ koji su bili prisutni sada možemo reći da su bili neopravdani.

PARLOV DIGITAL INTELLIGENCE

Agencija za digitalne strategije i vizualne komunikacije

 

tel. +385 (0)1 3865 019
fax. +385 (0)1 3865 020

radno vrijeme:
radnim danom od 9 do 17 sati

 

mail: info(at)parlov.hr