Viessmann Hrvatska - istraživanje tržišta koristeći digitalno oglašavanje
(PR, newsletter), zakup medija (print izdanje)

O KLIJENTU

Viessmann d.o.o. Hrvatska sastavni je dio Viessmann Gruppe, jednog od najznačajnijih proizvođača tehnike grijanja.

U Hrvatskoj su prisutni od ljeta 1997.g., kada je poslovnica Viessmann d.o.o. Hrvatska osnovana. Od tada su razvili široku mrežu prodaje i servisa , a mogu se pohvaliti i sa svojom Viessmann Akademijom u kojoj se godišnje školuje više od tisuću servisera, projektanata i stručnih trgovaca.

CILJEVI

Cilj kampanje bio je koristeći medije digitalnog oglašavanja istražiti tržište tehnike grijanja u cijeloj Hrvatskoj u stambenim i poslovnim prostorima. Vodeći se rezultatima istraživanja hrvatskog tržišta od strane središnjice iz Njemačke, odlučili smo se strukturirati anketni upitnik koji je bio sastavni dio PR-a na vodećim portalima. Cilj nam je bio saznati koje uređaje za grijanje stambenih i poslovnog prostora imaju ljudi na području RH, koliko ih često servisiraju i koliko su spremni izdvojiti za nove uređaje. Na taj način u kratkom vremenskom razdoblju dobili smo nekoliko tisuća ispunjenih anketa koje su nam obradom dobivenih podataka trebale dati referentne vrijednosti stanja tehnika grijanja na tržištu cijele RH.

IZAZOV

Izazov je bio kako ljude motivirati da ispune anketu koja im je dostupa na Internetu. Organizirali smo to kroz nagradni natječaj koji je svojom vrijednosti bio i više nego motivirajući. Veliki broj otvaranja članaka, optimalno zadržavanje posjetitelja na PR članku i veliki postotak ispunjenih anketa u odnosu na ukupni broj posjetitelja koji su otvorili i pročitali članak. Dobivenim povratim informacijama od strane čitatelja portala na koje smo išli s nagradni natječajem potvrdili smo brojke dobivene od strane principala i nadopunili bazu potencijalnih novih korisnika Viessmann uređaja.

RJEŠENJE

Istraživanjem tržišta došli smo do podataka koji su kasnije korišteni za prodajne aktivnosti Viessmann Hrvatske i svih ovlaštenih distributera rasprostranjenih diljem RH. Usluge servisiranja i posebni paketi kompletne usluge postavljanja tehnike za grijanje mogli su biti strogo personalizirani prema prikupljenim podacima. Korištenje digitalnih platformi poput on-line ankete, PR-a, newsletter-a znatno su olakšale planirane prodajne aktivnosti prema strogo definiranim ciljnim skupinama.

PARLOV DIGITAL INTELLIGENCE

Agencija za digitalne strategije i vizualne komunikacije

 

tel. +385 (0)1 3865 019
fax. +385 (0)1 3865 020

radno vrijeme:
radnim danom od 9 do 17 sati

 

mail: info(at)parlov.hr

Poljačka 40, 10090 Zagreb

© Parlov d.o.o. | ABOUT_LEGAL | PRIVACY POLICY