Prvi dojam o vama kupac stvara gledajući dizajn i tehnologiju izrade vašeg weba

Lakše je razbiti atom nego već formirano mišljenje, davno je rekao Albert Einstein. Google je u svojim istraživanjima uvidio trend stvaranja nultog dojma o proizvodu temeljem surfanja na Internetu, a tek onda osobnim kontaktom s predstavnikom tvrtke ili proizvodom. To znači da vjerodostojnost tvrtke ili kvalitetu samog proizvoda kupci procjenjuju upravo prema dojmu koji stvore surfajući njenim web stranicama i informiranjem o proizvodu dok još zapravo ne razmišljaju o kupnji.

Svatko od nas nađe se u situaciji da barem jednom dnevno koristi Internet u potrazi za proizvodom ili uslugom. Ne tako davno dovoljna je bila preporuka prijatelja, oglas u print izdanju novina ili žute stranice telefonskog imenika. Trend korištenja Interneta posljednjih godina bilježi najveći rast konzumacije od bilo kojeg drugog proizvoda ili usluge.

Prisutnost na Internetu postala je obveza za sve manje, srednje i velike tvrtke – ali i obrtnike. Prema posljednjim istraživanjima iz bihevioralne ekonomije, vjerodostojnost tvrtke te kvalitetu proizvoda i usluga posjetitelji procjenjuju na temelju izgleda i funkcionalnosti njene web stranice. Bihevioralna ekonomija bavi se pitanjima navika kupaca, njihovog shvaćanja i odluka o odabiru nekog proizvoda ili usluge.

Tehnologije se mijenjaju iz mjeseca u mjesec – rješenja koja su danas na vrhu tehnološkog dostignuća za maksimalno dvije godine postat će neprivlačna i nezanimljiva. Svijet se brzo mijenja, tehnologije napreduju, a kupci mijenjaju svoje preferencije koje su uglavnom zasnovane na percepciji pretraživanja Interneta. Sve to potrebno je imati na umu kod planiranja web stranice.

Prepoznati kako web stranica treba izgledati ne ovisi samo o trenutnom ponašanju kupaca koji vaš proizvod već koriste. Ulaganje u dobar dizajn i najnoviju web tehnologiju primarno je u svrhu dizanja prodaje i privlačenja novih kupaca. To znači da je prvenstveni fokus razumijevanje sektorskih potreba tržišta u kombinaciji s poznavanjem kupčevih navika i njegovih preferencija. Tek tada dolazimo do tehnoloških trendova i dizajnerskih ostvarenja jer umjetnost sama neće prodati vaš proizvod ili uslugu.

Trendovi određuju izgled i funkcionalnost web stranice. Ulaganje novaca u web koji prati trendove i dovoljno je privlačan da nadjača konkurenciju je ulaganje u budućnost uspješnog poslovanja tvrtke. Vještine u upravljanju potrošačem, razumijevanje psihografskih i sociografskih karakteristika ciljne skupine, razumijevanje prednosti i nedostataka proizvoda, pozadinski video, Cinemagraphs animacije, velike slike, istaknuti CTA samo su neke od stavaka koje itekako treba uzeti u obzir ukoliko je vaš cilj branding i povećanje prodaje.

Profesionalno napravljena web stranica Vašim će potencijalnim kupcima dati do znanja da ste ozbiljna i ugledna tvrtka u koju mogu imati povjerenja. Od presudne je važnosti svaki segment stranice dizajnerski i tehnološki prilagoditi psihološkim karakteristikama vaših sadašnjih i budućih kupaca.

 

Ovdje je i nešto o nama:

  • Naš posao je da vam dižemo prodaju.
  • Naši alati su dizajn, programiranje i marketinški koncepti s psihološkim okidačima za upravljanje potrošačem.
  • Naši komunikacijski kanali su digitalni mediji.

Za sve dodatne informacije stojimo Vam na raspolaganju, a svaki novi klijent može u razdoblju od 26. srpnja 2017. do 1. listopada 2017. iskoristiti i poklon voucher iznosa 700 kn za izradu web stranice ili digitalno oglašavanje.

Zanima me:

grafički dizajnizrada web stranicedigitalno oglašavanje

PARLOV DIGITAL INTELLIGENCE

Agencija za digitalne strategije i vizualne komunikacije

 

tel. +385 (0)1 3865 019
fax. +385 (0)1 3865 020

radno vrijeme:
radnim danom od 9 do 17 sati

 

mail: info(at)parlov.hr

Poljačka 40, 10090 Zagreb

© Parlov d.o.o. | ABOUT_LEGAL | PRIVACY POLICY