SALVEO Hrvatska - plasman jedinstvenog i inovativnog proizvoda PROSPAN LIQUID

O KLIJENTU

Salveo je farmaceutska tvrtka osnovana 2007. godine u Hrvatskoj sa sjedištem u Zagrebu. Cilj Salvea jest izgradnja zdravih, uspješnih i poznatih robnih marki inovativnih farmaceutskih proizvoda. Ključnu ulogu u tome ima kreativan i dinamičan tim prodajnih i marketinških stručnjaka koji prate razvoj poslovanja, kao i uspješan plasman novih proizvoda stranih farmaceutskih poduzeća na tržište.

Rast i uspjeh Salvea rezultat su poslovne usmjerenosti na zadovoljstvo potrošača, poslovnih partnera i zaposlenika.

CILJEVI

Cilj kampanje bio je upoznavanje ciljnih skupina proizvoda PROSPAN LIQUID s inovativnim oblikom pakiranja. Osnovni cilj bio je oblikovanje percepcije o prednostima korištenja i senzibilizacija stava potencijalnog kupca prema odabiru novog pakiranja proizvoda plasmanom informacija o njegovim jedinstvenostima i prednostima. Iz razloga  nepostojanja konkurentskog proizvoda u toj kategoriji baza je bila na modelu category awarness-a.

IZAZOV

S obzirom na rijetko korištenje proizvoda u ovom obliku, jačinu samog brenda PROSPAN, te čestom korištenju drugih oblika pomoći protiv kašlja, potrebno je bilo upoznati postojeće i potencijalne nove korisnike o inovativnom i nadasve praktičnom pakiranju proizvoda. Odrediti taktike i ciljeve u skladu sa sezonalnosti proizvoda s ciljem privlačenja postojećih korisnika proizvoda poput pastila, šumećih tableta i dr.

RJEŠENJE

Primarni korak identificiran je podizanjem svjesnosti o potrebi za korištenjem PROSPAN LIQUID-a kao jedinog takvog proizvoda u svojoj kategoriji. Jačanje imagea PROSPAN LIQUID-a metodom strateške edukacije o primjeni proizvoda te praktičnosti korištenja u svakom trenutku. Taktikom strateškim PR objava na najposjećenijim portalima u Hrvatskoj prema Gemuis Audience neovisnom istraživanju, fokusirali smo se na privlačenje novih korisnika i onih koji su do sada koristili osnovni oblik PROSPANA. U svrhu postizanja strateških ciljeva u koncept su bile uključene PR objave modulirane prema medijskom kanalu i njegovoj ciljnoj skupini. Strateškim konceptom postigli smo u konačnici veću prepoznatljivost brenda, komunicirali pravilni način korištenja, omogućili brzo dijeljenje informacija putem elektroničkih medija te ostvarili aktivno sudjelovanje posjetitelja portala u kreiranju mišljenja i dobivanja brzih odgovora putem platformi, sve s ciljem stvaranja veće potražnje i povećanja prodaje.

PARLOV DIGITAL INTELLIGENCE

Agencija za digitalne strategije i vizualne komunikacije

 

tel. +385 (0)1 3865 019
fax. +385 (0)1 3865 020

radno vrijeme:
radnim danom od 9 do 17 sati

 

mail: info(at)parlov.hr

Poljačka 40, 10090 Zagreb

© Parlov d.o.o. | ABOUT_LEGAL | PRIVACY POLICY