Hotel Lero – redizajn vizualnog identiteta i izrada nove web stranice prije strateške orijentacije na strana tržišta

O KLIJENTU

Hotel Lero prepoznatljiv po višedesetljetnoj tradiciji omiljeno je odredište brojnih gostiju na dubrovačkom području. Kroz svoje dugogodišnje djelovanje istaknuo se kao siguran partner svim gostima koji poslovno posjećuju Dubrovnik, a istodobno savršena baza za one goste koji su došli na odmor s ciljem istraživanja povijesnih znamenitosti starog Grada. Veliki broj visokokategoriziranih soba s pogledom je na kristalno čisto Jadransko more.

Uz zavidnu lokaciju uz more, u neposrednoj blizini stare jezgre Dubrovnika, bogatu povijest i iznimnu reputaciju koja ga prati, nenametljivu eleganciju i mediteranski šarm, Hotel Lero u Dubrovniku svakako predstavlja kultno mjesto.

CILJEVI

Cilj je bio potpuno preoblikovati web stranicu Hotela iz front-end i back-end perspektive kako bi:

  • prenijeli iskustvo boravka u Hotelu Lero
  • imali spoj kreativnosti i funkcionalnosti
  • imali čistu web estetiku
  • jednostavnu i transparentnu rezervaciju
  • jednostavni CMS sustav za uređivanje sadržaja

Navedene aktivnosti realizirane su s ciljem stvaranja boljeg iskustva za korisnike, povećanog broja posjeta, duljeg zadržavanja na stranici, dobivanja svih potrebnih informacija.

IZAZOV

Najveći izazov bio je prenijeti doživljaj boravka u Hotelu, imajući u vidu stvarne potrebe posjetitelja kroz front-end dio web-a. Jednostavnom web arhitekturom, funkcionalnim opisima i velikim brojem slika u galerijama htjeli smo što više potencijalnim posjetiteljima približiti odmor u obnovljenom Hotelu Lero i zadržati njihovu on-line pozornost. Prioritet je bio veliku količinu vizualnog sadržaja što efikasnije prikazati na svim uređajima koje korisnici koriste pretražujući web.

Izazov u dijelu back-end dijela korisničkog sučelja web-a bio je stvoriti CMS sustav u kojem će se sadržaj, vizuali, mogućnost dodavanja stranih jezika i prijevoda odrađivati na jednostavan način.

S obzirom na veliki broj slika i JavaScript kodova potrebno je bilo prilagoditi web za što brže i efikasnije pregledavanje korisnika kako ne bi odvratili posjetitelje.

RJEŠENJE

Za vrijeme trajanja izrade web-a glavna misao vodilja bila je spoj kreativnosti i funkcionalnosti. Jednostavnost navigacije i interakcije s ciljem ostvarivanja što više konverzija. Navike i ponašanje korisnika uzeti su u obzir kako bi se sadržaj što jednostavnije prikazivao na svim uređajima. Najbolje iskustvo posjetitelja je za stolnim računalima, no i na drugim uređajima napravljene su potrebne prilagodbe da se do željenih informacija dođe što brže i da se poduzmu radnje rezervacije smještaja. Jasni i transparentni model rezervacije napravljen je s ciljem održavanja luksuza ugođaja stranice i zadržavanje.

PARLOV DIGITAL INTELLIGENCE

Agencija za digitalne strategije i vizualne komunikacije

 

tel. +385 (0)1 3865 019
fax. +385 (0)1 3865 020

radno vrijeme:
radnim danom od 9 do 17 sati

 

mail: info(at)parlov.hr

Poljačka 40, 10090 Zagreb

© Parlov d.o.o. | ABOUT_LEGAL | PRIVACY POLICY