Dermalogica - kreiranje trenda blurmanie, neovisne recenzije blogerica, edukacijski PR članci

O KLIJENTU

Dermalogicu su u Los Angelesu 1986. utemeljili Jane i Raymond Wurwand, osnivači The International Dermal Institutea, koji već 25 godina profesionalnim kozmetičarima pruža edukaciju nakon srednjoškolskog obrazovanja te postavlja standarde u kozmetičkoj industriji i edukaciji. Svi Dermalogica proizvodi istražuju se i stvaraju u Institutu u suradnji s profesionalcima IDI centara širom svijeta. Originalna vizija Dermologice vrlo je jasna: linija proizvoda bez štetnih iritirajućih sastojaka (umjetnih boja i mirisa, denaturiranog alkohola, lanolina i mineralnih ulja) koje bi izabrali te preporučili profesionalni kozmetičari s istim oprezom kao i liječnici. I nakon dvadeset i dvije godine – ključne vrijednosti, inovacije i edukacija sastavni su dio identiteta Dermalogice. Čvrsta povezanost s temeljnim vrijednostima ne podrazumijeva neaktivnost. Štoviše, uspjeh Dermalogice ovisi o stalnom napretku -razvijanju i očuvanju kredibiliteta.

CILJEVI

U širokoj paleti proizvoda Dermalogice svoje mjesto pokušao je pronaći i novi proizvod HydraBlur™. Primer koji svojim svojstvima i rezultatom spada u preparativnu i dekorativnu kozmetiku. S obzirom da industrija dekorativne kozmetike iz dana u dan razvija nove proizvode koji vizualno pomlađuju kožu i zaglađuju bore, tržište je zasićeno raznim tekućim puderima, puderima u kamenu ili prahu i sredstvima za naknadno stabiliziranje šminke. Cilj nam je bio na temelju neovisne recenzije proizvoda, od strane jedne od najcjenjenijih blogerica u Hrvatskoj Martine Lolić, prenijeti iskustva korištenja i prednosti proizvoda kroz PR prema definiranim ciljnim skupinama.  

IZAZOV

Najveći izazov bio je izdvojiti se iz mase preparativno-dekorativnih proizvoda na Hrvatskom tržištu i privući pažnju potencijalnih kupaca. Osmišljavanjem trenda blurmanie cilj je bio potaknuti žene na nanošenje primera u svakodnevnoj rutini jer prema istraživanjima i recenzijama blogerica njegovo korištenje povoljno za zdravlje kože.

RJEŠENJE

Pokretanjem trenda bluranja kroz edukativne PR članke potaknulo se što više žena na korištenje primera koji povoljno djeluju na zdravlje kože prevenirajući duboko prodiranje čestica šminke u epidermis. Spoj edukacije i recenzija od strane najpoznatijih blogerica potaknule su mnoge žene na odabir proizvoda i njegovu zastupljenost u kozmetičkom ormariću. Modna i kozmetička industrija mijenjaju se iz godine u godinu i važno je biti u korak s novonastalim trendovima i rezultatima istraživanja.

PARLOV DIGITAL INTELLIGENCE

Agencija za digitalne strategije i vizualne komunikacije

 

tel. +385 (0)1 3865 019
fax. +385 (0)1 3865 020

radno vrijeme:
radnim danom od 9 do 17 sati

 

mail: info(at)parlov.hr

Poljačka 40, 10090 Zagreb

© Parlov d.o.o. | ABOUT_LEGAL | PRIVACY POLICY